دوربین مدل BM6-56 بالت دید در شب رنگی 2 مگاپیکسل

1.050.000 تومان

دوربین مدل BM6-56 بالت دید در شب رنگی 2 مگاپیکسل

این دوربین دارای پردازنده Sony بوده همچنین دارای تکنولوژی WarmLight در شب می باشد.

توضیحات

دوربین مدل BM6-56 بالت دید در شب رنگی 2 مگاپیکسل

ساختار بدنه این دوربین فلزی بوده و با کمک استاندارد ip66 از دوربین در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار محافظت میکند و با توجه به مقاومت دوربین در برابر آب و گردو غبار میتوان دوربین را در فضای باز نصب کرد.

بدنه دوربین مداربسته بالت

جنس بدنه دوربین مداربسته با توجه به محل نصب دوربین مداربسته متفاوت است. جنس بدنه میتواند پلاستیکی یا فلزی باشد. به طورکلی قیمت دوربین مداربسته بدنه پلاستیکی از قیمت دوربین مداربسته بدنه فلزی ارزان تر می باشد اما دوربین مداربسته با بدنه فلزی از مقاومت فیزیکی بالاتری برخوردار می باشد و برای استفاده در محیط های بیرونی که در معرض گرد و غبار و یا باران هستند مناسب تر می باشند.

رنگ بدنه دوربین مداربسته بر حسب جنس بدنه متفاوت می باشد، به طور کلی بدنه دوربین مداربسته پلاستیکی فاقد رنگ می باشد در حالیکه رنگ بدنه دوربین مدار بسته فلزی، الترواستاتیک کوره ای می باشد تا از مقاومت بالاتری برخوردار باشد و در طول زمان خراب نشود.

کیفیت تصویر دوربین مدل BM6-56 :

کیفیت سنسور تصویر دوربین 2 مگاپیکسل بوده و با کمک لنز 3.6 میلیمتر طاوید دید 78 درجه را میدهد. این دوربین با کمک LED از نوع WarmLight در تاریکی به شما تصویر رنگی میدهد.

این دوربین AHD میباشد و نیاز به دستگاه DVR AHD با قابلیت ساپورت دوربین 2 مگاپیکسل حداقل 1080p دارد.

تکنولوژی ( WarmLight) وارم لایت در دوربین بالت :

این تکنولوژی در دوربین های مداربسته به جای LED های مادون قرمز از LED نور گرم استفاده می شود که دارای نور طبیعی می باشند که در شب، هنگام روشن شدن، نور لازم جهت تصویر برداری رنگی برای سنسور دوربین را مهیا می سازد و باعث می شود تصویر به صورت رنگی دیده شود.

 

پردازنده دوربین مدل BM6-56 مداربسته بالت

پردازنده دوربین مداربسته امکان ایجاد تصاویری با رزولوشن های بالا را در اختیار شما قرار می دهد که متعاقبا این رزولوشن بالا و وضوح تصویر بیشتر امکان تشخیص جزییات بیشتری در تصویر را باعث می گردد.

پردازنده های مورد استفاده در بازار ایران شامل :

پردازنده Fullhan  :

کمپانی پردازنده فولهان یکی از شرکت های سازنده بردهای دوربین مداربسته می باشد. این کمپانی در آوریل سال 2004 تاسیس شد. از ابتدا تمرکز آن روی سیستم های نظارت تصویری بود. همکاری با شرکت های قدرمند در زمینه سیستم های نظارتی همچون Sony باعث شده ات ، کمپانی فول های درصد قابل توجهی از سهم بازار در تولید برد AHD را به خود اختصاص دهد. بردهای پرفروش این کمپانی در حال حاضر با سنسور تصویر های F37 و F22 و F23 می باشد.

 

پردازنده HiSilicon :

این چیپ ساخت شرکت طراح و تولید کننده معروف های سیلیکون است  که یکی از زیرمجموعه های شرکت معروف چینی هواوی HUAWI می باشد.

کیفیت مادربردهای مجهزشده با این چیپ ها به مراتب بهتر از سایر انواع دیگر است و از  قدرت پردازشی بالایی در پردازش تصاویر دوربین های مداربسته برخوردار می باشد.

پردازنده Sony :

این پردازنده که معمولا شامل چیپ های تصویر IMX238 و IMX255 و موارددیگر می شود. پردازنده تصویر سونی نسبت به پردازنده های دیگر دوربین های مداربسته AHD از کیفیت تصویر و ساخت بالاتری برخوردار است، اما از نظر هزینه، نسبت به چیپ های دیگر قیمت بالاتری دارد.

این چیپ های تصویر توانایی ایجاد تصاویر با کیفیت های زیر را دارا می باشند :

کیفیت تصویر 960p ، کیفیت تصویر 1080p

در این چیپ ها تنظیمات انجام شده توسط منو دوربین قابل احساس و واقعی می باشند.

تکنولوژی دید در شب دوربین مدل BM6-56 :

تکنولوژی دید در شب دوربین بالت براساس ارسال پرتوهای نورهای نامرئی به طول موج بینایی انسان کار می کند و در نهایت این پرتوها توسط دوربین دریافت شده و به تصویر تبدیل می شوند.

 

 

توضیحات تکمیلی

پردازنده

های سیلیکون 2053

اندازه لنز

3.6 میلی متر

جنس بدنه

فلز

رزولوشن تصویر

2 مگا پیکسل

نوع اتصال

اتصال با سیم ( BNC )

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مدل BM6-56 بالت دید در شب رنگی 2 مگاپیکسل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *